måndag i all ära

För idag är det elins födelsedag. Grattis säger jag till henne som fyller 17 vårar.

Idag har det bara varit skola, som jag för övrigt kämpar mig igenom eftersom jag hela tiden är så trött. pust! Fick iaf tårta eftersom elin fyllde. Återigen cred till klassen som är för goer med sånt.

Dessutom har jag kommit på ett projekt. Det kommer vara hemligt iaf 2 månader till för detta är något jag kommer hålla helt för mig själv. Spännande tänker ni, men nee inte särskilt får la se hur det går. Tänker därför inte berätta om det om ifall det skulle skita sig.

Nu ska jag ut och springa, vilket jag är förvånansvärt pepp på idag. Ny bra musik i ipoden och jag bah kör.


ahmen en riktig pangpuss på't idag faktiskt.
 
förresten så ser det ljusare ut med p&l också, me likey!

Kommentarer
Postat av: Julia

du är riktigt söt! :)

2009-04-20 @ 21:15:17
URL: http://juliettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0