lite lördag... oså söndag

Gårdagen blev minst sagt spontan. Drog till lollo och käkade korv med bröd tillsammans med nikolina. Vi bestämde oss för att dra till altanfest och träffa lite människor. Trevligt. Efter det fick jag och lou spontanryck och stack till skövde. Där möttes vi av tobbe som vi även fick sova hos. Väldigt rolig, men speciell kväll igår ändå. Kvällen bästa var ändå tobbes citat till en så kallad stalker. "Men det är ju inte så att jag tänker knulla dom i stjärten eller så" Bröt ihop totalt i skratt. Inte särskilt svårt att vakna upp imorse heller när man vaknade brevid en lika fnissugen louise som jag själv var. Ho är för goer! Åkte sedan hem till henne och lagade illgoa pannkakor. Har tagit det lugnt och även kollat lite fotboll under dagen som har gått. Egentligen måste jag plugga, men har inte tagit tag i det än. Ska nog göra det och sedan gå att lägga mig tiiidigt. Kolla på söndagsparty med Filip & Fredrik tänker jag göra med.






P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0