kustenliv

123posa!

Övningskörde hela vägen till hunnebo idag, vilket oftast gick prima. Är fortfarande för snabb i svängarna så mamma och pappa hisnar lite, men vad gör det när ingen skada sker? Stod i mitt horoskop (lejonets) att detta kunde bli en olycksdrabbad dag och att jag borde se upp i trafiken. Vet inte riktigt vad som har varit olycksdrabbat dock.

Kanske var det för att jag missade bussen till väjern, där adam med folk befann sig. Hann knappt landa förens det var saker på gång här på kusten. Kul ändå :D Efter väjern blev det att dra en snabbis till smögen och felix och mer folk var. Trevligt att träffa vissa igen. Känner på mig att det kommer bli kul imorn. Husfest med massvis med gäster, kommer bli great att träffa alla. Saknar såklart vissa där hemma. Speciellt nikolina och louise. Fast louise är ju i skåne den lella busen.

Hittade massa goa bilder från tider på denna datan med, lägger säkert upp några, men inte ikv.

Nu ska jag sova efter en som alltid mycket givande pratstund med mammie.

P U S S


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är den rosa tröjan köpt? :)

2009-04-13 @ 20:15:14
Postat av: julie

den har jag fått låna av min kompis mamma faktiskt :D

2009-04-13 @ 22:25:46
URL: http://ugli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0