i i i



3 i - intensivt, impulsivt & illsköj

Det är väl vad man kan förklara det här lovet än så länge och det är väl så jag vill att det ska fortsätta.

Sov hos min kära louise natten måndag till tisdag. Det blev tidig uppgång med görgo frukost och sedan powerwalk hem till mig. Hann vila lite innan lollo ringde igen och sa att vi skulle till skövde. Tobbe och Jens kom och hämtade oss och det blev minst sagt en fartfylld tur.

Spenderade kvällen hos en kille som hette Carl, som även hade den stösta lägenheten jag varit i. 200 kvm typ och skithögt i tak. Tänk att bo där.. drömma går ju liksom. Sov även över och var hemma redan halv 8 imorse. Gick direkt till sängen och inte kommit så mkt längre idag om man säger så.

Imorn blir det kusten och goa gubbar. Längtar så inni. Hade tänkt att jag skulle pallra mig iväg till götet en dag med men det tycks aldrig finnas ngn plats i schemat för det. Har ändå inte så mycket pengar så det kanske är meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0