hurtigt värre



passade på att att bitcha loss lite på busshållsplatsen idag. Det var väl ungefär vad jag var idag, en riktig bitch. Det tyckte iaf lollo (även kallad dirty). Man har sånna dar så äre bara.

Hade go dag ändå försov mig och började med att vi hade ngn konstig övning i skolan sen en sönderpratad mattelektion och till sist läsförståelse i engelskan. Drog och klippte mig och sov lite innan lollo ringde och frågade om jag ville hänga med på promenix. Tvekade inte det minsta eftersom vädret är precis gôrgött.

Sprang även en sväng innan jag gymmade med ida återigen. Mycket mage, mycket nice, mycket beach 09.

Imorn kl 06.30 blir det till att simma med lollo. Ska tydligen vara någon gratisgrej för oss gymnasieelever, vilket jag med smal plånis hurrar för. Mer gratis motion till folket!

Nu ska jag lägga mig och fortsätta att läsa min tjocka, tjocka bok.

hare lovely, PUSS!

p.s eftersom lollo är med i typ hela inlägget kände hon att hon behövde få lite reklam för sin blogg så gå in på louragnarssons.blogg.se är ni görgölliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0