fredag... oså lite lördag

Var som vanligt i skolan idag där vi bl.a hade klädsim. Bestämde mig senare för att ta av mig kläderna i vattentrampet så skulle jag schwonga upp min tröja över kanten, men självklart hamnade den i reningsrännan och försvann ner i reningssystemet. Det skrattade min klass gott åt.

Blev sedan lite grill och chill med lite folk under kvällen och efter det en sväng till anders.



Idag har jag tagit det lugnt i solen och läst lite, tog mig även en rejäl sovmorgon. Ska hoppa in i duschen och göra mig enna fräsch för att sedan bege mig till lou. Det blir bra grejer det.

P U S S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt i ansiktet! men kroppen...

2009-04-26 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0