fotmassage tack

Blev många inlägg på raken nu men det krånglar ju som vanligt med min dator och med inläggen...

Idag efter skolan drog jag och mamma till skövde. Hon tyckte jag skulle få lite stuff och man säger inte gärna emot.



skor, paris kate & i
klänning, odd molly



linne x2, åhlens
chinos, att.



bh, h&m
trosor, gina t.

Mer än nöjd är jag, även fast skorna är alldeles för höga, men som lou sa "du kan behöva komma upp lite". Det kanske stämmer bra för jag var på hälsokontroll idag i skolan och det visade sig att jag är 160 cm precis, samma som jag var för 2 år sedan. Verkar inte som att jag blir något längre på gott och ont haha.

Idag fick vi också reda på att vi slutar redan klockan 11 imorn i skolan. Passar mig utmärkt eftersom jag tänkte pressa sönder i solen.

Varit deppigt ett tag nu men efter regnet kommer ALLTID solen, även i horoskopens värld.

P U S S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0