andra bullar

Stod precis i duschen när jag kom på två saker.

1. jag klurar alltid ut bra saker när jag duschar.
2. Vad kul det vore att flytta hemifrån!

Nu tänker ni säkert vad jag babblar om eftersom jag i det senaste inlägget tjatade om hur jobbigt det är att vara själv hemma länge, men det är inte det jag suktar efter med en ny lägenhet. Det är att få göra ordning den helt själv, precis som man vill ha den. Det riktigt rycker i fingrarna när jag tänker på hur kul det skulle vara att få vara lite kreativ. Kanske ett lila badrum vore käckt. Mycket färger som piffar upp det hela ska det vara iaf.  

Konstiga funderingar dedär.

Nu ska jag käka ananas, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0