allert så



äntligen är min mor och far hemma!
Kan låta underligt att jag inte njuter att ha hela huset för mig själv, men efter ett tag blir det faktiskt en aning ensamt när man inte heller har några syskon. (iaf inga som bor hemma) Bara veta att jag slipper makaroner till middag mer känns underbart. Idag stannade jag hemma från skolan för att både halsen och magen sa emot. Vände iof senare och jag satte mig en lång stund i solen och läste. Jag måste erkänna att jag läser mer en på länge nu. I skolan har jag precis läst klart vi som aldrig sa hora och hemma håller jag på med flickan som lekte med elden. Båda bra böcker allt. Jag tog mig också runt hälsoslingan som iaf är 9 km, var helt enkelt sugen på en långpromme. Snart ska jag ställa mig i duschen och kanske lägga mig och läsa lite och umgås med familjen.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0